Nog 24 dagen - Reisverslag uit Cromvoirt, Nederland van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Nog 24 dagen - Reisverslag uit Cromvoirt, Nederland van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Nog 24 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

07 November 2008 | Nederland, Cromvoirt

Het is vandaag vrijdag 7 november 2008. Nog 24 dagen en dan gaat het gebeuren. Rond een uur of 7 's avonds stap ik dan het vliegtuig in op weg naar het grote avontuur. Ik heb er zin in.

Gisteren wat van de laatste dingen geregeld, een internationaal rijbewijs en een reisstekker. Ik moet mijn CV nog afmaken en dan ben ik er klaar voor. De komende weken staan in het teken van afronden, afscheid nemen, vooruit kijken en fantaseren over wat er gaat komen.

Van mij mag het heel snel 1 december worden, ik ben er klaar voor.

• 18 November 2008 - 14:07

Jochem:

Ik ken je helemaal niet op die foto!

• 18 November 2008 - 14:36

Rita:

Hoi Wendy, het ziet er nu allemaal wel heel echt uit. Heel spannend. Ik ga je zeker volgen via je website en ik hoop dat je een fantastische tijd tegemoet gaat.
    Tot zondag, je laatste werkdag...snik.

• 18 November 2008 - 20:06

Bert En Marie-Jet:

Wij gaan je zeker volgen op je tour Down under.
    Hele goede, fijne, leuke, gezellige en vooral mooie reis toegewenst.
    En Bert zegt dat je niet zwanger moet worden van een kangaroe !!!!!!

• 18 November 2008 - 20:10

Merlijn:

Hi Wendy,

Wat leuk dat je een waarbenjij hebt! Ik ga zeker je verhalen Down Under volgen, leuk!

Door ESN heb ik nu al zoveel Ozzies leren kennen, dat de verleiding om zelf naar Australie te gaan steeds groter wordt. Jouw verhalen zullen dit gevoel ongetwijfeld alleen maar versterken!

Geniet de komende weken nog even van ons kikkerlandje en alle lieve mensen om je heen. En alvast een hele goede reis natuurlijk.

Liefs, Merlijn

• 19 November 2008 - 12:56

Opa En Oma:

Lieve Wendy Het wordt nu wel erg spannend.Wij hopen dat het de reis van je leven wordt.Kusjes Opa en Oma

• 20 November 2008 - 09:52

Yolanda:

Hoi Wendy

Nou wordt het wel echt spannend!
    Ik zeg alvast goeie reis maar probeer nog wel even te bellen voor je weg gaat.Bert met zijn kangaroo is erg leuk maar ik wil liever zeggen: wordt niet verliefd (en als toch dan maar een klein beetje) want ik zou het toch wel erg leuk vinden als je ook weer terug komt!!!

• 30 November 2008 - 08:41

Anja Van De Sande:

Het komt nu wel heel dicht bij,morgen is de grote dag.Ik wil graag op de hoogte blijven van jou avontuur.
    Tot ziens
    Anja

• 02 December 2008 - 12:38

Papa:

het eerste stukje zit er op, nu nog even naar sidney en het avontuur kan beginnen.Zet hem op Wen.Kusjes

• 02 December 2008 - 14:28

Jochem:

Ik ben erg benieuwd of je een goede reis heb gehad! Alvast heel veel plezier!