Happy 2010!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Happy 2010!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Happy 2010!!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

29 December 2009 | Australië, Sydney

Hoi daar Nederland :)..

Hebben jullie allemaal leuke kerstdagen gehad? Hier was het regenachtig maar gezellig. Sinds ongeveer 2 weken zijn Steve's ouders in Sydney en dus was deze kerst voor ons een kerst met familie.. dan wel niet mijn eigen familie maar zijn ouders zijn erg lieve mensen wat mijn tweede kerst hier in Australie toch bijzonder heeft gemaakt. Op kerstavond zijn we uit eten geweest in een Indiaas restaurantje en op 1e kerstdag hebben we een erg lange/uitgebreide kerstlunch gehad (met zo'n 30 ozzies) inclusief kalkoen, lam EN ham :).

Ik heb sinds een kleine week een nieuw telefoonnummer, wil je me nu een keertje smsen of iets dergelijks ben ik bereikbaar op: 0061424133434

Tenslotte wil ik dit berichtje afsluiten met nog een paar foto's van mijn duikavontuur op het Great Barrier Reef:
http://picasaweb.google.com/W.vd.Bersselaar/Duikavonturen#

En dan rest mij nog (ook namens Steve) iedereen een heel gelukkig, succesvol, liefdevol en avontuurlijk 2010 toe te wensen.

Keep in touch!

Veel liefs Wendy

  • 29 December 2009 - 09:45

    Papa En Mama:

    Hoi Wen,

    Nog bedankt voor het leuke kado.
    We hebben je gemist met kerst.....Vooral toen we het filmpje aan Opa en Oma nog een keer te zien kregen op de
    goudenbruiloft DVD hield mama het niet droog.
    Papa moest ook wel even een brok weg slikken.

    Maar we zijn wel weer wat dichter bij het weerzien!!!!!

    Kusjes.

    Groetjes aan Steve

    Papa en Mama

  • 29 December 2009 - 14:06

    Theo, Rita En Kids:

    Hoi Wendy en Steve,
    Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling en heel veel geluk, liefde en betoverende momenten in 2010!
    Wij duiken 2010 in met een (jeugd) prins in ons huis en een dansmarieke die samen op DE nieuwe Prinsenwagen meemogen in de optocht... mooier kun je het nieuwe jaar bijna niet starten!
    Hartelijke groeten vanuit Cromvoirt,
    Theo, Rita, Thomas en Maria

  • 29 December 2009 - 16:43

    Bianca:

    Hoi daar Australie ;),

    Voor jou ook 'n gezond, gelukkig, sprankelend, avontuurlijk en liefdevol 2010 toegewenst!

    Liefs,
    Bianca

  • 29 December 2009 - 18:46

    Bert En Marie-Jet:

    Hoi Wendy en Steve,

    Natuurlijk wensen wij jullie ook een hele fijne jaarwisseling toe en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2010 !!!!!!
    En dat je met je ouders maar een geweldige tijd mag hebben!!!!!

    Super alle foto's die je gestuurd hebt. We hebben ook de foto's van Natascha gezien.
    Wat zie/zien je/jullie er goed uit zeg, een teken dat het ook goed gaat daar. Houden zo hoor...

    Groetjes en alvast PROOST op het jaar 2010 XXX.

  • 31 December 2009 - 10:41

    Karin:

    he reisgenootje!!

    wat een leuke foto's!! Volgens mij hebben Daf en ik op dezelfde boot gezeten...de Wings?
    Jij en Steve ook alvast een hele fijne jaarwisseling over een paar uurtjes! Wij moeten hier nog ff wachten!
    spreek je snel weer

  • 01 Januari 2010 - 13:19

    Opa En Oma :

    Wendy en Steve Wij wensen jullie ook veel liefde geluk en gezonheid in 2010.En fijne tijd met Steve zijn ouders geniet er van het is zo Febr.xxx

  • 02 Januari 2010 - 08:18

    Jopie En Rick:

    Dag Wendy,
    Een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie samen!
    Liefs,
    Jopie en Rick

  • 04 Januari 2010 - 14:44

    Yolanda:

    Hoi Wendy en Steve

    Wij wensen jullie een heel gelukkig en liefdevol 2010!!!
    Spannende duikfoto`s, heel erg leuk!
    Ik lees dat jullie kerst ok was, bij ons was het ook erg gezellig (het huis was vol en we hadden een hoop lol).
    Ik hoop dat je ook verder af en toe op deze Site schrijft dan blijf ik een beetje op de hoogte van hoe het met jullie is.

    Vele lieve groetjes uit Duitsland van
    Achim en Yolanda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 33479

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 01 Oktober 2015

Under the Tuscan Sun

01 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Bali 2014

08 December 2013 - 26 April 2014

2e Winter in Oostenrijk

20 Mei 2013 - 29 September 2013

Een zomer in de Ardennen

11 December 2012 - 15 April 2013

Winterseizoen in Sölden, Oostenrijk

16 September 2012 - 23 September 2012

Yoga en Surf in Portugal

07 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Thailand

07 Augustus 2011 - 01 September 2011

Canada (Nova Scotia)

01 December 2008 - 01 November 2010

Australië

Landen bezocht: