Ze zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Ze zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Ze zijn er

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

27 Februari 2010 | Australië, Sydney

Na lang wachten is het zover.. Ze zijn er! Net terug van het vliegveld zit ik nu met papa, mama en Steve aan de Muscato in ons appartement. Na een 24 uur durende reis (lang maar goed verlopen) hebben ze net kennis gemaakt met de eerste links rij perikelen (papa wilde aan de verkeerde kant instappen) en de drukte van Sydney tijdens het grote Mardy Gras feest. Dit is het begin van onze grote trip. De komende dagen een beetje wennen aan het warme weer en Sydney bekijken en dan vliegen we woensdag naar Cairns om vanaf daar met de camper terug langs de oostkust naar beneden te rijden. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes Wendy, Ad en Hetty


  • 27 Februari 2010 - 11:41

    Yvette:

    Haha dat deed ik ook in mei,weet je nog. Net uit het vliegtuig wilde ik aan de bestuurderskant instappen :)

  • 27 Februari 2010 - 12:41

    Alexandra:

    geniet er met zijn allen maar lekker van.

    groetjes alexandra amacora en elijah

  • 27 Februari 2010 - 15:30

    Anja:

    Goed dat jullie er zijn;oma (moeder) had er vannacht niet van geslapen,nou,heel veel plezier en een goede vakantie;ook van oma.
    groetjes Mari en Anja

  • 27 Februari 2010 - 17:39

    Bianca:

    Leuk dat je ouders er zijn!
    Geniet er van en maak er een mooie reis van!!!

    En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Lijkt me leuk dat je die dit jaar weer met je ouders kunt vieren.

    Groetjes aan je ouders.

    X Bianca

  • 28 Februari 2010 - 10:42

    O/pa En O /ma:

    Hallo Luitjes Wij zijn erg blij voor hun dat alles goed is gegaan Dat links rijden dat wend wel vlug denken wij Wendy je zuld wel blij zijn om ze weer eens in het echt te zien dat is toch anders als op de wapcan.Ga er maar lekker van genieten deze 4 weken.Lieve Groetjes en een dikke kuffel van Opa en Oma

  • 28 Februari 2010 - 11:07

    Karin:

    He meis!
    geniet ze van jullie road trip langs de oostkust en laat ze alle mooie plekjes maar zien van Oz!
    Haha ik ken het maar dan hier terug in Nederland...aan de verkeerde kant van de weg fietsen en aan de verkeerde kant willen instappen!
    Alvast een fijne verjaardag! Mn kaartje zie je bij terugkomst van jullie trip wel.

  • 28 Februari 2010 - 11:14

    Oma V.d.Bersselaar:

    Hallo luitjes,hier een berichtje van oma.Ik heb van anja wel gehoord dat de vlucht goed verlopen is,en ik denk dat jullie nog wel veel slaap te kort komen,maar dat weegt niet op tegen het weerzien van je kind en het is toch weer fijn om ze echt te zien.
    Wendy ik feliciteer je alvast met je verjaardag maak er maar een fijne dag van met zijn allen.
    Nog een hele fijne vakantie en heel veel groeten van oma v.d. Bersselaar;
    Ik hoop jullie toch weer snel terug te zien.
    DIKKE KUS XXXXXXX

  • 01 Maart 2010 - 06:54

    Yolanda:

    Sorry Hetty en Ad ik was dus te laat met bellen.
    Ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn, na de lange lange reis.
    Wij wensen jullie alleman onvergetelijke weken en sturen heel veel lieve groetjes en kusjes.

    Achim en Yolanda.

  • 01 Maart 2010 - 10:52

    Theo En Rita:

    Hoi Wendy, van harte met je verjaardag en wat geweldig dat je ouders er nu ook zijn. We horen wel weer van jullie avonturen.
    Groetjes Theo en Rita

  • 04 Maart 2010 - 17:02

    Wil En Jeanine:

    Leuk om te horen dat de reis goed is verlopen en heerlijk dat jullie weer samen zijn met Wendy.Geniet ervan en we blijven jullie volgen via deze site. Groetjes uit het koude Boxtel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 33438

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 01 Oktober 2015

Under the Tuscan Sun

01 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Bali 2014

08 December 2013 - 26 April 2014

2e Winter in Oostenrijk

20 Mei 2013 - 29 September 2013

Een zomer in de Ardennen

11 December 2012 - 15 April 2013

Winterseizoen in Sölden, Oostenrijk

16 September 2012 - 23 September 2012

Yoga en Surf in Portugal

07 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Thailand

07 Augustus 2011 - 01 September 2011

Canada (Nova Scotia)

01 December 2008 - 01 November 2010

Australië

Landen bezocht: