Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

02 Maart 2010 | Australië, Sydney

Gisteren zijn we met zijn viertjes in Sydney geweest. Wendy en Steve hebben het een en ander van de stad laten zien.Jammer dat het weer niet mee werkt,maar ondanks dat was het een gezellige dag. We zijn bij de Harbour bridge geweest en natuurlijk ook bij het Opera house. De botanische tuin vonden we prachtig. Vooral de vliegende wolven (een grote vleermuis), die daar als appels in de bomen hangen, waren indrukwekkend.Ook hebben we kennis mogen maken met de eerste grote spinnen.
Kortom..... het is hier geweldig.
Vandaag gaan Hetty en Ad samen naar de stad en Wendy gaat haar koffer pakken voor de vlucht naar Cairns. We moeten morgenvroeg om 4 uur opstaan om op tijd in te checken.
We zijn benieuwd wat ons daar allemaal te wachten staat........

  • 02 Maart 2010 - 13:30

    O/pa En O /ma:

    Hallo Ad Hetty Wendy en Steve
    Fijn dat jullie het tot
    heden zo naar je zin hebt het weer kun je toch niet veranderen. En dit is nog maar het begin en je ziet nu tenminsten iets wat je nog nooit gezien hebt.En allemaal engen beesten geniet er maar van en wen er maar aan je komt er mischien nog wel meer tegen.Groetjes xxx

  • 02 Maart 2010 - 13:43

    Alexandra:

    leuk dat jullie het fijn hebben met zijn allen genieten zou ik zeggen en geef de ogen de kost.

    doei doei

  • 03 Maart 2010 - 15:18

    Davy En Annemarie:

    hey allemaaall,

    kei goed te horen dat alles zo naar wens is, hier verloopt alles ook prima! geniet ervan, en we blijven op de hoogte door de site te bekijken!

    hele fijne reis

    dikke kus en we houden van jullie!


  • 04 Maart 2010 - 14:52

    Yolanda:

    Hoi Wendy

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wij wensen jou een hele fijne tijd met pa en ma en vriend.

    Vele lieve groetjes en kusjes van

    Achim en Yolanda.

  • 11 Maart 2010 - 08:58

    Maaike:

    Hi mates!
    daar zitten jullie dan down under met zijn allen!
    Wendy, fijn om je ouders te kunnen laten beleven hoe en waar je nu bent. Sydney is zo,n geweldige stad. Ad en Hetty, gaat het links rijden beter nu je de drukke stad uit bent? Geniet van je reis, wat een mooi avontuur, zo kom je nog eens ergens, als je kinderen uitvliegen!
    Ad, als jullie weer bij het Opera House staan,even laten weten, dan kijk ik op google!Veel plezier en no worries!
    groetjes uit een bijzonder fris cromvoirt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 33453

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 01 Oktober 2015

Under the Tuscan Sun

01 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Bali 2014

08 December 2013 - 26 April 2014

2e Winter in Oostenrijk

20 Mei 2013 - 29 September 2013

Een zomer in de Ardennen

11 December 2012 - 15 April 2013

Winterseizoen in Sölden, Oostenrijk

16 September 2012 - 23 September 2012

Yoga en Surf in Portugal

07 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Thailand

07 Augustus 2011 - 01 September 2011

Canada (Nova Scotia)

01 December 2008 - 01 November 2010

Australië

Landen bezocht: