Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

02 Maart 2010 | Australië, Sydney

Gisteren zijn we met zijn viertjes in Sydney geweest. Wendy en Steve hebben het een en ander van de stad laten zien.Jammer dat het weer niet mee werkt,maar ondanks dat was het een gezellige dag. We zijn bij de Harbour bridge geweest en natuurlijk ook bij het Opera house. De botanische tuin vonden we prachtig. Vooral de vliegende wolven (een grote vleermuis), die daar als appels in de bomen hangen, waren indrukwekkend.Ook hebben we kennis mogen maken met de eerste grote spinnen.
Kortom..... het is hier geweldig.
Vandaag gaan Hetty en Ad samen naar de stad en Wendy gaat haar koffer pakken voor de vlucht naar Cairns. We moeten morgenvroeg om 4 uur opstaan om op tijd in te checken.
We zijn benieuwd wat ons daar allemaal te wachten staat........

• 02 Maart 2010 - 13:30

O/pa En O /ma:

Hallo Ad Hetty Wendy en Steve
    Fijn dat jullie het tot
    heden zo naar je zin hebt het weer kun je toch niet veranderen. En dit is nog maar het begin en je ziet nu tenminsten iets wat je nog nooit gezien hebt.En allemaal engen beesten geniet er maar van en wen er maar aan je komt er mischien nog wel meer tegen.Groetjes xxx

• 02 Maart 2010 - 13:43

Alexandra:

leuk dat jullie het fijn hebben met zijn allen genieten zou ik zeggen en geef de ogen de kost.

doei doei

• 03 Maart 2010 - 15:18

Davy En Annemarie:

hey allemaaall,

kei goed te horen dat alles zo naar wens is, hier verloopt alles ook prima! geniet ervan, en we blijven op de hoogte door de site te bekijken!

hele fijne reis

dikke kus en we houden van jullie!

• 04 Maart 2010 - 14:52

Yolanda:

Hoi Wendy

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wij wensen jou een hele fijne tijd met pa en ma en vriend.

Vele lieve groetjes en kusjes van

Achim en Yolanda.

• 11 Maart 2010 - 08:58

Maaike:

Hi mates!
    daar zitten jullie dan down under met zijn allen!
    Wendy, fijn om je ouders te kunnen laten beleven hoe en waar je nu bent. Sydney is zo,n geweldige stad. Ad en Hetty, gaat het links rijden beter nu je de drukke stad uit bent? Geniet van je reis, wat een mooi avontuur, zo kom je nog eens ergens, als je kinderen uitvliegen!
    Ad, als jullie weer bij het Opera House staan,even laten weten, dan kijk ik op google!Veel plezier en no worries!
    groetjes uit een bijzonder fris cromvoirt!

Verslag uit: Australië, Sydney

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008