Pa en ma bijna weer naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Pa en ma bijna weer naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Pa en ma bijna weer naar huis

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

25 Maart 2010 | Australië, Sydney

Na ongeveer 4800 km. langs de Oostkust te hebben gereden zijn we weer terug in Sydney.Onderweg hebben we Koala's, pelikanen, een dingo en dolfijnen in het wild gezien. Het aantal levende kangaroes viel tegen, wel veel dode langs de kant van de weg.

De dieren die we niet onderweg in het wild konden zien hebben we wel bekeken in de Australia Zoo (die van crocodile hunter Steve Irwin!!)

Tijdens onze rit verder naar het zuiden hebben we een aantal grote en minder grote watervallen bezocht.
Hierna hebben we een paar dagen uitgerust aan het mooie strand van Port Macquarie. Tijdens dat uitrusten zijn we toch nog toegekomen aan een Kayaktocht door een rivier met mangroven waarin duizenden vliegende vossen (een hele grote vleermuizensoort) wonen.

Gisteren hebben we de mooiste grotten bekeken die je je maar kunt voorstellen en in de Blue Mountains de "drie gezusters" bewonderd

Het was maar goed dat Ad flink geoefend had op het links rijden want gisteravond zijn we in de spits dwars door Sydney terug gekomen. Het koste een paar zweetdruppels maar uiteindelijk zijn we veilig aangekomen.
Vanochtend hebben we de camper weer netjes afgeleverd en morgen vliegen we (voor alle duidelijkheid, Ad en Hetty, Wendy blijft (in ieder geval nog even) gewoon hier) weer terug. Eerst via Singapore waar we nog een citytour hopen te maken en daarna naar de Hollandse lente.
Als iemand geïnteresseerd is in 2000 fotoos is hij/zij van harte een weekend (of twee) welkom.

Groetjes vanuit een nog steeds lekker warm Sydney.

p.s.
Misschien is dit verslag niet helemaal wat jullie gewend zijn maar wij (Ad en Hetty) hebben deze keer de schrijfstijl van Wendy proberen te evenaren.

• 25 Maart 2010 - 08:16

Jochem:

Die tijd is echt snel voor bij gevlogen! Het voelt alsof je een paar maanden weg was. Maar zoo wat een leuke dingen je hebt gedaan, ik ben jaloers! Succes met afscheid nemen van OZ.

Groetjes,

Jochem

• 25 Maart 2010 - 09:31

Yvette:

Jochem je bent in de war, wendy komt helemaal nog niet terug joh!

• 25 Maart 2010 - 09:35

Yolanda:

Hi zus, zwager en nicht

jullie hebben het leuk gehad en dat is jullie ook van harte gegunt!
    Ik hoop jullie hebben een goede terugreis en niet al te koud weer als je aankomt.

Lieve groetjes en we bellen een dezer dagen.

Kusjes van

Achim en Yolanda.

• 25 Maart 2010 - 10:54

Alex:

fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zien hebben gehad met zijn allen.

goede reis terug ome ad en tanten hetty en wen tot ziens he.

groetjes alex ama en elijah

• 25 Maart 2010 - 18:27

Anja En Mari:

HOI; eindelijk, fijn dat alles zo goed is geweest,maar wij zijn toch blij dat jullie weer terug komen;Wendy,het gaat je goed geniet nog maar wat van het mooie australie en we zien wel of ook jij nog terug komt naar ons mooie nederland.Bedankt nog voor de kaart.
    Ad en Hettie jullie wensen we alvast een goede terugreis.

Groetjes Mari en Anja

• 25 Maart 2010 - 18:59

Karin:

Hopelijk hebben jullie een super mooie tijd gehad met zn allen!
    Jammer dat zoiets altijd zo snel voorbij vliegt!
    pap en mam van Wendy een hele goede terugvlucht en Wendy en Steve succes in Rose bay!
    liefs vanuit zonnig Hattem!

• 25 Maart 2010 - 19:45

Marie-Jet:

We begrijpen dat jullie belevenissen er TE VEEL zijn om allemaal te beschrijven. We zien de foto's nog wel.

Ad en Hetty: hele goeie terugreis en geniet ook een beetje van Singapore. We bellen dit weekend nog wel.

Wendy en Steve: veel geluk verder en ook voor jullie gaat het gewone leven weer beginnen dan.

Voor jullie allemaal: succes met het afscheid nemen!!!!!!!!!!!!!

Groetjes en liefs van ons hier XXX

• 25 Maart 2010 - 20:36

Wil En Jeanine:

Fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben gemaakt,en met zijn drieen zo genoten hebben.Naar die 2000 foto´s komen we zeker kijken, we maken er gewoon een Grasso-Weekend van. Ad en Hetty een hele goede terugreis en Wendy nog een supertijd daar.
    Groetjes uit Boxtel

• 25 Maart 2010 - 21:44

O/pa En O/ma:

Hetty Ad en Wendy is de tijd gekomen voor jullie om afschijt te nemen dat zal niet meevallen maar jullie kunnen terug kijken op een mooie tijd En Hetty en AD wij wensen jullie een goede terug Vlucht.Wij zullen toch blij zijn als wij jullie weer zien de tijd was wel erg lang.Wendy en Steve nog een fijne tijd samenLieve Groetjes Opa en Oma

Verslag uit: Australië, Sydney

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008