Tijd om verder te gaan - Reisverslag uit Denmark, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Tijd om verder te gaan - Reisverslag uit Denmark, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Tijd om verder te gaan

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

30 April 2009 | Australië, Denmark

Bijna 2 maanden ben ik nu in Denmark en bijna zit mijn tijd er op. Aanstaande zondag werk ik voor het laatst in het Denmark Hotel en ergens in de komende week gaat mijn groot avontuur een nieuw hoofdstuk in en ga ik weer onderweg.

Mijn tijd in Denmark is absoluut een van de hoogtepunten van mijn reis tot nu toe. Behalve dat ik wat geld heb kunnen verdienen in een baan waar ik elke dag (2x per dag) met plezier naartoe ben gegaan heb ik genoten van de mooie/veelzijdige omgeving, dingen gedaan die ik nooit eerder deed (achterop de motor en (nacht)vissen) heb vriendschappen gesloten en zelfs liefde gevonden. Het zal niet makkelijk zijn om dat allemaal los te laten maar (wetende dat ik 'maar' een jaar heb) is het tijd om verder te gaan en te gaan genieten van de nieuwe ervaringen die in de tijd die volgt ongetwijfeld weer gaan komen.

Wat zeker is is dat ik rond de 20e mei in Perth zal zijn om Yvette op te pikken. Verder laat ik het leven komen zoals het komt. Wat dat leven voor mij in petto heeft horen jullie in een volgend bericht.

Veel liefs,

Wendy

  • 30 April 2009 - 11:04

    Jochem:

    Wat fijn om te horen dat je nog steeds zo veel plezier hebt. Veel goeds toegewenst!
    Jochem

  • 30 April 2009 - 19:57

    Anja En Mari:

    hoi wendy,leuk om te zien dat het goed met je gaat,wat gaat de tijd toch snel.het was hier vandaag koninginnedag;maar die is niet zonder horten of stoten verlopen;er zijn tot nu toe 5 doden gevallen bij het feest in arnhem;er is een auto de menigte in gereden;het was de bedoeling dat de koninklijke familie geraakt zou worden,maar dat was hem niet gelukt,raar dat zoiets in nederland gebeurd,je verwacht zoiets niet.maar ja het leven gaat door.nog een goede reis en tot horens.groetjes mari en anja,o ja, mariska en arnold wonen sinds 10 april in brakel.doeii

  • 01 Mei 2009 - 08:07

    Papa En Mama:

    Hoi Wen,

    Aan alles komt een eind. Maar tegelijkertijd begint er weer een nieuw hoofdstuk in je avontuur.
    Als dat net zo mooi wordt als het eerste deel heb je nog heel wat te goed.

    Geniet er van.

    Kusjes,

    Papa en Mama

  • 02 Mei 2009 - 15:31

    Rita:

    Hoi Wendy, Zo te lezen geniet je nog steeds van de Austalien way of life en wat de gevonden liefde betreft ..heb je nu toch een schapenboer ontmoet...?!
    Veel plezier!!
    Liefs Rita

  • 06 Mei 2009 - 13:18

    Opa En Oma:

    Hoi Wendy weer fijn om iets van jou te horen en weer veel dingen gedaan die je nog nooit gedaan hebt.Zo doe je nog wat ervaring op. Zelf de liefde gevonden geniet er maar lekker van zo lang je kunt.Wij wensen jou heel fijne weken met Yvette.lieve groetjes Opa en Oma xxx

  • 06 Mei 2009 - 20:05

    Marie-Jet:

    Hoi Wendy,

    Fijn weer wat van je te horen. En ja spannend lijkt me om weer op reis te gaan. Je raakt toch gewend als je een tijdje op 1 plek bent.
    En?? vraagt Bert "toch tegen een kangoeroe aangelopen"??(hihi). Kan je liefje niet mee op je verdere rondreis???

    Wel super gezellig denk ik om je vriendin uit Nederland weer te zien straks. Jullie gaan toch een poosje samenreizen?? Zal wel weer een nieuwe en hele belevenis worden.

    Ja joh zo zijn er al 5 maanden voorbij, gaat de tijd snel hé??
    We gaan zondag naar opa en oma, want het is dan moederdag (ja dat gaat allemaal gewoon door hoor hier in Nederland).

    Nou meis goeie reis maar weer en heel veel plezier met Yvette, zet de bloemetjes maar lekker buiten daar.

    Doei doei XXX (ook van Bert natuurlijk).

  • 17 Mei 2009 - 13:17

    Yolanda:

    Hoi Wendy

    Ik heb allang niet meer geschreven en wens jou bij deze dan ook maar weer een leuke tijd. Hier is alles zoals altijd, duitsland staat (of ligt) nog zoals gewoonlijk, het leven gaat zo zijn gangetje. Heb je al gehoord dat Natascha in oktober ook naar Australien vliegt voor 4 maanden? Misschien zie je elkaar dan.

    vanuit Wettesingen voor jou vele lieve groetjes en kusjes

    Yolanda en Co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Denmark

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 33471

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 01 Oktober 2015

Under the Tuscan Sun

01 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Bali 2014

08 December 2013 - 26 April 2014

2e Winter in Oostenrijk

20 Mei 2013 - 29 September 2013

Een zomer in de Ardennen

11 December 2012 - 15 April 2013

Winterseizoen in Sölden, Oostenrijk

16 September 2012 - 23 September 2012

Yoga en Surf in Portugal

07 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Thailand

07 Augustus 2011 - 01 September 2011

Canada (Nova Scotia)

01 December 2008 - 01 November 2010

Australië

Landen bezocht: