Foto's - Reisverslag uit Cairns, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Cairns, Australië van Wendy Bersselaar - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

06 September 2009 | Australië, Cairns

Ik ben niet meer in Broome (aan de westkust), maar nu in Cairns (aan de oostkust).. Het verhaal daar omheen ga ik binnenkort met jullie delen maar vandaag heb ik een foto update. Hoop dat het jullie weer een idee geeft van het leven hier in Australie.

http://picasaweb.google.com/W.vd.Bersselaar/WendySPics?feat=directlink

Tot snel!

Liefs Wendy

  • 06 September 2009 - 12:40

    Willemijn:

    Hee Wenz!

    Wat leuk om weer eens wat foto's van je te zien! Krijgen we alvast een klein beeld van wat je allemaal gedaan en gezien hebt, LEUK!

    Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik zal je binnenkort écht eens mailen, want het wordt wel weer tijd voor update van mijn kant..

    Liefs, Willemijn

  • 06 September 2009 - 13:16

    Marie-Jet:

    Hoi Wendy,

    Super zeg die foto's.
    Je moet er alleen even bijschrijven wie nou Steve is, dat willen we natuurlijk heel graag weten!!!!

    Je ziet er ook goed uit zeg. Het Australische leven doet je goed zo te zien.
    En al die beesten daar, het lijkt me echt een belevenis om die allemaal in het wild te zien. Wij kennen ze natuurlijk alleen maar uit de dierentuin.

    Wij zijn inmiddels helemaal klaar voor het gouden bruiloftsfeest van opa en oma. We zullen een extra borrel op jou nemen hoor woensdag!!!

    Hier gaat alles verder zijn gangetje. Het weer is nog steeds wel goed, alhoewel we natuurlijk al wel het najaar ingaan.Voor we het weten is het weer kerst en zitten we weer midden in de winter.
    Elk jaargetij heeft zijn charme toch???
    Wat is het nu bij jou zomer of winter???

    Groetjes, ook van Bert natuurlijk. En hele dikke kussen van ons allebei voor jullie allebei daar!!!!!

  • 06 September 2009 - 19:02

    Yvette:

    Hey Wenz,

    Leuk de foto´s eindelijk te zien van onze belevenissen samen. Jammer wel dat ik er net beetje minder op sta. Is die slangenfoto toevallig in Darwin? Daar heb ik namelijk ook nog met die beesten gestoeid :) Nou mevrouw, tot sms/ mails enzovoorts en hoop dat je snel weer thuis bent, vind het wel lang genoeg geweest. haha jij vast nog niet :) dikke kussen en knuffels!

  • 06 September 2009 - 20:04

    Alex:

    hey die wen,

    wat een gave foto's. ik neem aan dat dat steve is?? leuk zetje!!

    nou geniet ervan we horen het wel weer

    hier alles oke

    dikke knuffel van ons

  • 07 September 2009 - 06:41

    Mama:

    Wat een leuke foto's en wat zie je er goed uit. Wij krijgen steeds meer zin in ook zo'n avontuur! Deze week eerst de Gouden Bruiloft, dat is ook een hele belevenis en daarna kunnen we misschien wel eens plannen gaan maken.

    Pas goed op jezelf en doe Steve de groeten.

    Kus Mama

  • 07 September 2009 - 13:23

    Papa:

    Hoi Wen,

    Leuk om weer eens een paar foto's te zien.
    Het is daar echt prachtig.
    Wie weet zien we het nog een keer met eigen ogen......

    Liefs,

    Papa X X X

    en de groeten aan Steve

  • 06 Oktober 2009 - 13:01

    Natascha:

    hey
    schön zu sehen das du so glücklich bist in austalien.
    ich bin schon ganz aufgeregt, bei mir geht es in 2 tagen auch endlich los. wie sehen dann deine weiteren reiepläne aus. ich fänds super schön, wenn wir uns mal treffen könnten.
    hab übrigens auch so eine seite eingerichtet wie du:
    nataschaaa.wobistdujetzt.com
    freu mich riesig, wenn du mir mal schreibst.
    deine cousine
    natascha

  • 11 Oktober 2009 - 09:50

    Marie-Jet:

    Hee die Wendy,

    Ik las bij Natascha op haar site dat je ook weer in Sydney bent. Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie elkaar ontmoeten daar.

    Ook begreep ik dat je niet naar huis komt eind van dit jaar!!!! Je visum is verlengd.
    Dat is voor jullie natuurlijk supergoed nieuws. Gaat alles goed met Steve en jou???

    Je schreef dat je nu rond bent, betekend dat dat je alles gezien hebt wat je wilde of zijn er nog plekken waar je het komende jaar persé nog heen wil???

    Het belangrijkste is dat je happy bent met je leven en zo te zien lukt dat jou op dit moment goed daar!!!
    Geef Steve maar een extra knuffel van ons als welkomst gebaar in de familie (hihihi)

    Groetjes en heb het nog heel erg fijn daar.
    Veel liefs ook van Bert XXX.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Wendy

In 2008 ging ik voor het eerst voor langere tijd op reis, in eerste instantie vertrok ik voor een jaar naar Oceanië om daar Australië en Nieuw-Zeeland te bezoeken.. Ik werd verliefd, op het land, een knappe surfdude en het leven als reiziger.. één jaar werden er twee.. twee jaar vol hoogte maar ook dieptepunten en een lange nasleep met emigratieplannen die niet doorgingen.. Het hoofdstuk Australië heb ik afgesloten, maar de liefde voor reizen heeft me te pakken. Mijn liefde voor mijn backpack en mijn pen wil ik graag gebruiken om mijn verhalen met de wereld te delen.

Actief sinds 07 Juni 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 33481

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 01 Oktober 2015

Under the Tuscan Sun

01 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Bali 2014

08 December 2013 - 26 April 2014

2e Winter in Oostenrijk

20 Mei 2013 - 29 September 2013

Een zomer in de Ardennen

11 December 2012 - 15 April 2013

Winterseizoen in Sölden, Oostenrijk

16 September 2012 - 23 September 2012

Yoga en Surf in Portugal

07 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Thailand

07 Augustus 2011 - 01 September 2011

Canada (Nova Scotia)

01 December 2008 - 01 November 2010

Australië

Landen bezocht: